Studio za dvije osobe.
Obavezno | Iznos | Age limit |
---|---|---|
Prijava | 3.00 EUR | - |
Ekološka taksa | 0.30 EUR | - |
Trošak rezervacije | 25.00 EUR | - |
Datumi označeni sa red nisu dostupni.
Pretplatite se na naše obavijesti
Opći uvjeti poslovanja i posredovanja
L.P.D. TOURS d.o.o. turisticka agencija / travel agency
Baška - otok Krk - Hrvatska
ID CODE : HR-B-51-040186792; MB : 040186792; OIB : 59634454560Opci uvjeti putovanja
1. SADRŽAJ PONUDE
L.P.D. TOURS d.o.o., Putnicka agencija, Frankopanska BB, 51523 Baška (u
daljnjem tekstu agencija) osigurava gostu uslugu smještaja prema objavljenim
informacijama dostupnim na stranicama www.lpdtours.hr, te prema opisu i terminu
sukladno potvrdenoj rezervaciji (ponudi), osim u slucaju bolesti ili smrti
pružatelja usluge ili njegove najuže obitelji; te izvanrednih okolnosti koje se
ne mogu predvidjeti niti otkloniti (prirodni dogadaji : potresi, poplave,
požari, suše, ratovi, štrajk, teroristicke akcije i ogranicenja izdana od
strane države : mobilizacija, zabrana izlaska iz zemlje).
2. REZERVACIJE I PLACANJE
Upiti i rezervacije smještaja primaju se elektronickim putem, pismeno ili
osobno u poslovnici agencije (Hotel Corinthia-Baška, Baška). Prilikom potvrde
rezervacije gost u cijelosti prihvaca ove Opce uvjete pružanja usluge
smještaja. Drugim rijecima sve što je navedeno u ovim Opcim uvjetima postaje
pravna obveza kako za gosta, tako i za agenciju. Agencija stavlja na
raspolaganje gostu sve relevantne informacije u svezi s putovanjem, te mu nudi
paket putnog osiguranja i osiguranje od otkaza putovanja ukoliko se radi o
domicilnim putnicima, državljanima Republike Hrvatske, ukoliko se radi o
strancima preporuca mu sklopiti navedene police u osiguravajucim kucama u
domicilnoj zemlji putnika. Prilikom rezervacije gost je obvezan dati podatke
koje od njega zahtjeva proces rezervacije. Za potvrdu rezervacije potrebno je
uplatiti akontaciju ovisno o odabranom modelu placanja - odnosno poslanoj
ponudi. Ostatak iznosa placa se najkasnije 15 dana prije pocetka korištenja
usluge smještaja ili ako je ponudom predvideno u agenciji odnosno smještajnom
objektu na dan dolaska u smještaj, odnosno drugacije ukoliko je odredeno
ponudom. Gost je upoznat s modelom placanja prilikom ponude i potvrdom
rezervacije isto potvrduje.
3. BORAVIŠNA PRISTOJBA / EKOLOŠKA PRISTOJBA
Prema važecem Zakonu o boravišnoj pristojbi Republike Hrvatske, gost placa
boravišnu pristojbu istovremeno s placanjem usluge smještaja. Iznos boravišne
pristojbe izražen je na kalkulaciji za rezervaciju, ponudi. Boravišna pristojba
propisana je zakonom i iznosi od 2,00 do 7,00 Kn po osobi na dan za odrasle
osobe., ovisno o sezoni i kategoriji turistickog mjesta. Osobe starosti od 12.
do 18. godina imaju popust od 50 % na taj iznos, dok djeca do 12. godina ne
placaju boravišnu pristojbu. Kao dob odnosno starost uzima se obzir dob /
godine u periodu korištenja usluga smještaja.
Neka turisticka odredišta u Hrvatskoj imaju i odredenu ekološku pristojbu
visinu koje utvrduje lokalna samouprava.
U nekim smještajnim objektima naplacuje se dodatno i prijava/odjava kao i
pocetno/završno cišcenje i osiguranje. Agencija se obvezuje kod slanja ponude
posebno naznaciti i cijene usluga boravišne i ekološke pristojbe prijave te
ostalih usluga i osiguranja ukoliko ih navedeni objekt naplacuje.
4. CIJENA SMJEŠTAJNE JEDINICE
Cijena smještaja ukljucuje osnovnu uslugu smještaja, specificirana je u ponudi.
Cijene prezentirane na web stranicama agencije informativnog su karaktera,
vrijede cijene navedene u ponudi. Posebne usluge nisu ukljucene u cijenu
smještaja, te ih gost placa posebno. Ove usluge gost treba zatražiti prilikom
rezervacije. Dakle, sve usluge koje nisu naznacene na ponudi ili voucheru gost
placa posebno u slucaju konzumacije istih.
Cijene smještaja izražene su u KN ili EUR. Napomena : cjenici privatnog
smještaja prezentirani na web stranici agencije su iskljucivo informativnog
karaktera, na nivou destinacije tj. mjesta, ovise od objekta do objekta,
agencija se obvezuje gostu u ponudi tocno naznaciti i rekapitulirati cijenu u
privatnom smještaju, a gost prihvacanjem ponude tj. potvrdom rezervacije
potvrduje da se slaže s istom. Agencija zadržava pravo promjene objavljenih
cijena (u slucaju promjene cijena smještaja od strane pružatelja usluga ili
promjene tecaja). Ukoliko se promjena dogodi prije uplate akontacije i/ili
potvrde rezervacije od strane gosta, agencija obavještava gosta o promjeni
cijene.
Gostima koji su uplatili akontaciju za odredenu rezervaciju, agencija jamci
cijenu smještaja navedenu u kalkulaciji temeljem koje su uplatili iznos akontacije.
Ako nakon uplate akontacije dode do promjena u tecaju ugovorene valute ili do
povecanja pristojbi za odredene usluge koje utjecu na cijenu putovanja, a za
koje agencija nije mogla znati, agencija sadržava pravo povišenja cijene
najkasnije do 20 dana prije pocetka putovanja. Gost ima pravo otkazati
rezervaciju ako bi povišenje cijene iznosilo više od 10 %. U tom slucaju ima
pravo na povrat do tada uplacenog iznosa (umanjenog za bankovne troškove) bez
prava na naknadu.
Ukoliko u rezerviranu smještajnu jedinicu dode više osoba nego je navedeno u
ponudi ili na voucheru, pružatelj usluga može uskratiti smještaj nenajavljenim
gostima ili ima pravo tražiti nadoplatu za nenajavljene goste. Prihvatom
poinude gost potvrduje da je upoznat sa opisom i kapacitetom smještajne
jedinice.
5. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA
Smještajne jedinice su opisane prema službenoj kategorizaciji nadležne
institucije te na temelju uvida u stvarno stanje smještaja prilikom objave.
Standardi smještaja i ostalih usluga kod pojedinih mjesta i zemalja mogu biti
razliciti i nisu usporedivi.
Informacije koje gost dobije na prodajnom mjestu ne obvezuju agenciju u vecoj
mjeri nego informacije objavljene na internet stranicama www.lpdtours.hr ili u
agencijskim tiskanim materijalima. Gost prihvatom ponude potvrduje da je
upoznat sa relevantnim podacima, opisima i slikama svake smještajne jedinice
koje agencija šalje uz svaku ponudu. Link na web stranice agencije eventualno
poslan kod ponude je informativnog karaktera i prikazuje cijeli objekt, a ne
pojedinu smještajnu jedinicu. Molimo procitati u ponudi opis smještajne
jedinice i objekta.
6. PRAVO AGENCIJE NA PROMJENE I OTKAZ
Agencija može promijeniti ili otkazati rezervirani smještaj ako prije ili za
vrijeme trajanja odmora nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu izbjeci
niti otkloniti (tocka 1.). Rezervirani smještaj može se zamijeniti samo uz
odobrenje gosta i to smještajem iste ili više kategorije i po cijeni smještaja
po kojoj je gost potvrdio rezervaciju. Ako je zamjenski smještaj moguc samo u
objektu više kategorije i po cijeni vecoj za 15 % od cijene smještaja koji je
rezerviran, agencija ima pravo naplatiti razliku u cijeni uz prethodno
odobrenje gosta. Ukoliko agencija nije u mogucnosti ponuditi zamjenu, agencija
zadržava pravo otkaza rezervacije uz prethodnu obavijest gostu najmanje 7 dana
prije pocetka korištenja usluge, te jamci povrat cjelokupnog uplacenog iznosa.
Ukoliko nije u mogucnosti ponuditi zamjenu na dan pocetka korištenja usluge,
agencija ce se truditi gostu pružiti informaciju o smještaju koji nije u ponudi
agencije i jamci povrat kompletnog uplacenog iznosa.
7. PRAVO GOSTA NA PROMJENE I OTKAZ
Ukoliko gost želi promijeniti ili otkazati rezervaciju nakon uplate akontacije
ili cjelokupnog iznosa, mora to uciniti pismeno (e-mailom, poštom ili faksom).
U promjenu spada promjena broja osoba ili datuma pocetka i/ili završetka
korištenja usluge najkasnije 30 dana prije pocetka korištenja usluge. Promjena
smještajne jedinice i svaka promjena unutar 30 dana prije pocetka rezervacije
te tijekom korištenja rezervacije smatra se otkazom rezervacije, osim ukoliko
se agencije ne složi s istim. Prva promjena rezervacije, ukoliko je moguca bez
dodatnih troškova, biti ce izvršena besplatno. Za svaku sljedecu promjenu gostu
ce se zaracunati, u kunskoj protuvrijednosti 15,00 EUR po promjeni.
Prihvat ponude / potvrda rezervacije podrazumijeva automatski i prihvat ovih
Opcih uvjeta. Gost potvrduje da je upoznat sa obvezom agencije da garantira /
jamci popunjenost davaocu usluga / vlasniku objekta za cjelokupni rezervirani
period s brojem osoba koji je rezerviran od strane gosta odnosno da je agencija
obvezna platiti boravak za cjelokupni rezervirani period i broj osoba.
Rezervirana smještajna jedinica od strane gosta u meduvremenu se nije mogla
nuditi potencijalnim drugim gostima.
U slucaju da promjena rezervacije nije moguca i gost iz tog razloga odustane od
rezervacije, primjenjuju se dolje navedeni uvjeti otkaza rezervacije (ukoliko u
ponudi nije izrijekom drugacije odredeno) :
Datum primitka pismenog otkaza ili non show gosta predstavlja osnovu za obracun
otkaznih troškova i to na sljedeci nacin :
HOTELSKI SMJEŠTAJ, VLASTITI ILI ARANŽMANI DRUGIH AGENCIJA :
Datumom otkaza smatra se datum primitka pismene obavijesti o otkazu, a troškovi
se naplacuju kako slijedi :
· za otkaz rezervacije do 30 dana prije 1. dana pocetka korištenja rezerviranih
usluga : naplacuje se 20 % od ukupne cijene smještaja naznacene u ponudi
· za otkaz rezervacije od 29 dana do 22 dana prije 1. dana pocetka korištenja
rezerviranih usluga : naplacuje se 30 % od ukupne cijene smještaja naznacene u
ponudi
· za otkaz rezervacije od 21 dan do 15 dana prije 1. dana pocetka korištenja
rezerviranih usluga : naplacuje se 40 % od ukupne cijene smještaja naznacene u
ponudi
· za otkaz rezervacije od 14 dana do 8 dana prije 1. dana pocetka korištenja
rezerviranih usluga : naplacuje se 80 % od ukupne cijene smještaja naznacene u
ponudi
· za otkaz rezervacije od 7 dana ili manje dana prije 1. dana pocetka
korištenja rezerviranih usluga : naplacuje se 100 % od ukupne cijene smještaja
naznacene u ponudi
PRIVATNI SMJEŠTAJ :
Datum primitka pismenog otkaza ili non show gosta predstavlja osnovu za obracun
otkaznih troškova i to na sljedeci nacin :
· za otkaz rezervacije do 30 dana u privatnom smještaju prije 1. dana
rezerviranog pocetka konzumacije boravka / usluge, naplacuje se min. 20 % od
ukupne cijene smještaja odnosno zadržava uplacena akontacija od strane gosta.
Ako se gost ne pojavi u smještajnoj jedinici do ponoci na 1. dan pocetka
konzumacije usluge, i ne kontaktira odnosno obavijesti agenciju ili pružatelja
usluge o dolasku poslije ponoci 1. dana korištenja usluge, rezervacija se
smatra otkazanom, pa se troškovi naplacuju prema gore navedenom. Ukoliko se
gost prije 24:00 sata (ponoc) na 1. dan korištenja usluge, javi agenciji ili
davaocu usluge, davaoc usluge mu je dužan cuvati rezervirani smještaj do 12:00
sati (podne) iduceg dana ili drugacije po dogovoru. Ukoliko nastali troškovi
premašuju gore navedene troškove, agencija ima pravo naplatiti stvarno nastale
troškove. Agencija se obvezuje na svakom voucheru napisati broj telefona
recepcije smještajnog objekta i kontakte agencije, kao i svoje kontakt brojeve.
Telefonski broj na koji gost u slucajevima kasnog dolaska može kontaktirati
agenciju od 0 - 24 sata je : +385 (0)91 200 1988 - molimo nazvati prije ponoci,
24 sata 1. dana pocetka korištenja usluge u slucaju kasnijeg dolaska.
Hoteli : buduci neki hoteli cuvaju rezervirane smještajne jedinice i krace,
molimo goste da nam se jave prije 18:00 na dan rezerviranog dolaska ukoliko
pretpostavljaju da ce u destinaciju doci poslije 18:00 sati 1. dana pocetka
korištenja usluga, to nam je važno i zbog organizacije obroka ukoliko se radi o
polupansionu - evtl. ukoliko je moguce narucivanje hladne vecere u sobu. Gost
se obvezuje javiti agenciji ili hotelu direktno kasniji dolazak (dolazak
poslije 18:00 sati) i odrice se prigovora ukoliko se ne javi u utvrdenom
vremenu vezano uz rezervaciju.
Ako gost nakon otkaza rezervacije pronade novog korisnika za istu rezervaciju
(do broja osoba potvrdenog rezervacijom, i po cijeni smještaja naznacenog u
ponudi), agencija ce zaracunati samo stvarne troškove nastale zamjenom. Ukoliko
gost vec boravi u objektu i želi skratiti rezervirani boravak (otici prije
rezerviranog datuma odlaska, odnosno prije datuma do kojega je ucinjena
rezervacija), povrat novca odnosno umanjenje racuna odnosno neplacanje
cjelokupnog rezerviranog perioda moguce je samo uz suglasnost davaoca usluge i
agencije. Molimo za razumijevanje : na Vaš zahtjev, prihvatom ponude od strane
gosta blokirali smo u potvrdenom periodu daljnju prodaju. Potvrdom rezervacije
gost se obvezuje platiti cjelokupni rezervirani period i usluge i suglasan je s
obvezom placanja od strane agencije davaocu usluga cjelokupnog perioda
rezervacije smještaja sukladno ponudi. Iznimke : skracivanje trajanja
rezerviranog boravka tijekom boravka moguce bez naknade samo u slucaju više
sile (osim navedenog u clanku 1. i ozbiljnija bolest gosta koja podrazumijeva hitan
povratak u mjesto boravka, smrtni slucaj u užoj obitelji isl. što je gost dužan
dokumentirati odgovarajucim dokumentom ili potvrdom) / pod višom silom ne
ubraja se skracivanje boravka zbog poslovnih razloga osim slucajeva reguliranih
clankom 1. u mjestu stanovanja gosta što je gost dužan dokumentirati.
Opravdanim skracivanjem boravka smatra se i slucaj opravdanih reklamacija /
znatnog odstupanja od ponudenog koje nije moguce rješiti u razumnom roku na
licu mjesta - gost se obvezuje u dobroj mjeri suradivati sa davaocem usluga ili
agencijom u otklanjanju eventualnih zamjerki / agencija ne odgovara za
eventualnu sezonsku buku u blizini smještajnog objekta ili dogadaje u okolici
ili destinaciji na koje ne može utjecati, a koji ne potpadaju pod kategoriju više
sile ili elemntarne nepogode.
Ukoliko gost otkaže rezervaciju na vrijeme, sukladno gore navedenim rokovima,
agencija mu se obvezuje u najkracem roku (5 radnih dana) vratiti uplacene
sredstva na broj racuna koji gost navede, umanjeno za bankovne troškove transfera
i troškove storna u visini / protuvrijednosti 15,00 EUR, osim u slucaju više
sile i iznimaka gore navedenim što je gost dužan dokumentirati - tada se iznos
vracenih sredstava umanjuje samo za bankovne troškove.
8. OBVEZE AGENCIJE
Dužnost agencije je brinuti se, u dobroj namjeri, o provedbi usluga, a takoder
i o izboru pružatelja usluga, brinuti o pravima i interesima gosta sukladno
dobrim obicajima u turizmu. Agencija izvršava sve navedene obveze u potpunosti
i na opisani nacin, osim u izvanrednim okolnostima (tocka 1.), kad se postupa
kako je opisano u tocki 6.
9. OBVEZE GOSTA
Gost je obvezan :
- posjedovati ispravne putne isprave i na vrijeme ih ishodovati, ukoliko je
potrebno,
- poštivati carinske i devizne propise Republike Hrvatske odnosno države
odrednice i države kroz koje se prolazi ili boravi
- prilikom dolaska na odredište, pružatelju usluga treba predociti dokument o
placenoj usluzi (voucher agencije dobiven e-mailom ili poštom)
- gost mora provjeriti da li mu je za ulazak u Republiku Hrvatsku potrebna viza
i na vrijeme je ishoditi
- potvrdom rezervacije gost se obvezuje da ce, ukoliko uzrokuje bilo kakvo
oštecenje, pružatelju usluga na licu mjesta nadoknaditi svaku nacinjenu štetu
- pridržavati se kucnog reda u smještajnim objektima, te suradivati s
pružateljima usluga u dobroj namjeri, u slucaju grubog kršenja odredbi kucnog
reda i prijevremenog napuštanja objekta, na zahtjev davaoca, usluga ne oslobada
gosta podmirenja troškova smještaja za cjelokupni rezervirani period., a ukoliko
se davaoc usluga složi da gost nije obvezan podmiriti cjelokupni rezervirani
period, a radi se o realiziranom boravku do 3 nocenja (1,2 ili 3 nocenja)
cijena realiziranih nocenja uvecava se za 30 % (dodatak za kraci boravak).
- gost ce snositi odgovornost i troškove nastale zbog nepoštivanja obveza.
10. PRTLJAGA
Agencija ne odgovara za prtljagu koja je uništena, izgubljena, oštecena ili
ukradena u smještajnom objektu (preporuca se najam sefa ukoliko postoji takva
mogucnost ili uplata putnog osiguranja koje ukljucuje i osiguranje prtljage).
Izgubljena prtljaga ili krada prijavljuju se pružatelju usluge smještaja,
agenciji i nadležnoj policijskoj postaji.
11. RJEŠAVANJE PRIGOVORA
Gost ima pravo tražiti odredenu naknadu za neizvršene placene usluge. Pri zahtjevu
gost mora priložiti pismeni prigovor. Svaki gost - nosilac potvrdene
rezervacije, prigovor podnosi zasebno.
Postupak u svezi s prigovorom:
Gost je dužan na dan dolaska odmah kod pružatelja usluga reklamirati
neodgovarajucu uslugu i o tome obavijestiti ured agencije u Baški, e-mailom na
info@lpdtours.hr ili telefonski na broj +385 51 856 460. Nakon toga agencija, u
skladu s mogucnostima, šalje regionalnog zastupnika, na mjesto prigovora,
kojega je gost dužan pricekati u reklamiranom smještaju. Gost je dužan
suradivati s predstavnikom agencije i pružateljem usluga u dobroj namjeri da se
otklone uzroci prigovora. Ako gost na samome mjestu ne prihvati ponudeno
rješenje prigovora koje odgovara uplacenoj usluzi, agencija nije dužna uvažiti
naknadni prigovor (ukoliko postoji adekvatna alternativa u istom objektu ili
objektu iste kategorije i slicne pozicije gost je dužan prihvatiti je).
Agencija nije odgovorna za sadržaje koji nisu u sklopu rezerviranog objekta
(ulicni radovi, cistoca plaže, stanje objekata u neposrednoj blizini, remecenje
kucnog reda od strane ostalih gostiju u objektu ...).
- Ukoliko ni nakon intervencije agencije (na licu mjesta ili telefonom) problem
nije bio otklonjen, agencija sastavlja pismenu potvrdu u dva primjerka, jedan
za agenciju i jedan za gosta odnosno potvrduje ili potvrduje da prima na znanje
pismenu pritužbu gosta. U tom slucaju, najkasnije 8 dana po povratku s odmora,
gost je dužan poslati pismeni prigovor zajedno s potvrdom agencije, eventualno
popratnim dokumentima i fotografijama koje dokazuju osnovu prigovora agenciji
e-mailom na info@lpdtours.hr ili poštom na adresu L.P.D. TOURS d.o.o.,
Frankopanska BB, HR-51523 Baška. Agencija ce razmotriti samo potpuno
dokumentirane pritužbe zaprimljene u roku od 8 dana po povratku s odmora, tj.
ako agencija zaprimi prigovor nakon isteka 8 dana isti nije dužna razmatrati.
- Ako gost na mjestu dogadaja ne reklamira pismeno neadekvatnu uslugu ne
ostvaruje pravo naknadnog povrata novca.
- Agencija se obvezuje donijeti pismeno rješenje na prigovor od gosta u roku od
14 dana po primitku prigovora. Rok rješenja prigovora može se odgoditi zbog
prikupljanja informacija i provjere navoda prigovora kod pružatelja usluga
najviše za dodatnih 14 dana. Agencija je o tome dužna obavijestiti u pismenom
obliku putnika podnositelja prigovora. Agencija rješava samo one prigovore
kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu odmora.
- Gost se odrice posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže Udruge hrvatskih
putnickih agencija, sudske ustanove kao i davanja informacija u sredstvima
javnog informiranja dok agencija ne donese rješenje.
Najviša nadoknada po prigovoru može doseci iznos reklamiranog dijela usluga, a
ne može obuhvatiti vec iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos usluge. Ovime
se iskljucuje pravo gosta na nadoknadu idealne štete.
Agencija nije odgovorna za eventualne klimatske uvjete, cistocu i temperature
mora na odredištima, te sve ostale slicne situacije i dogadaje koji mogu
uzrokovati nezadovoljstvo gosta, a ne ticu se direktno kvalitete rezerviranog
smještaja.
Ako je gost potvrdio rezervaciju kao "last minute" (putovanje u
posljednji trenutak bez prethodnog placanja akontacije) ili po
"fortuna" sistemu (uplacuje se za hotel niže kategorije, a koristi
onaj više ako ima mjesta), tada putnik prihvaca sve rizike takvog putovanja. Ta
putovanja sadrže u sebi neizvjesne cinjenice na koje organizator putovanja ne
može utjecati, a putnik je prvenstveno zbog povoljnije cijene prihvaca takvo
putovanje pa zbog toga putnik nema pravo prigovora prema organizatoru
putovanja.
12. NADLEŽNOST SUDA
Ukoliko gost nije zadovoljan rješenjem prigovora, ima pravo na pokretanje
sudskog postupka. U tom slucaju utvrduje se nadležnost suda u Krku. Mjerodavno
je pravo Republike Hrvatske.
13. PUTNO OSIGURANJE
U skladu sa Zakonom o turistickoj djelatnosti djelatnici agencije u kojoj se
uplacuje aranžman obvezni su putniku ponuditi "paket" putnog
osiguranja koji se sastoji od zdravstvenog osiguranja putnika tijekom boravka u
inozemstvu te osiguranja prtljage, osiguranja od posljedica nesretnog slucaja
kao i osiguranja od otkaza putovanja, koji se nude kako za putovanja u
inozemstvu tako i u našoj zemlji. Prihvacanjem Ugovora o putovanju, koji cine i
ovi uvjeti putovanja, kupac potvrduje da mu je bio ponuden "paket" putnih
osiguranja. Agencija je dužna uputiti putnika na neko od osiguvarajucih
društava gdje može uplatiti zdravstveno osiguranje putnika za boravak u
inozemstvu kao i osiguranje prtljage. L.P.D. TOURS d.o.o. predlaže sklapanje
paketa putnog osiguranja kod Croatia osiguranja d.d. u njihovim Poslovnicama
ili online na www.crosig.hr ili kod Merkur osiguranja d.d. u njihovim
Poslovnicama ili online na www.merkur.hr ili u Allianz osiguranju, direktno ili
preko www.allianz.hr
Gore navedeno vrijedi za turiste - državljane Republike Hrvatske - nedomicilne
turiste, državljane ostalih Država agencija preporucuje / upucuje na lokalna,
domicilna osiguranja u državi boravka.
14. OSIGURANJE ZA SLUCAJ STECAJA AGENCIJE (JAMCEVNO OSIGURANJE) I OSIGURANJE OD
ODGOVORNOSTI AGENCIJE
U skladu sa Zakonom, u slucaju stecaja organizatora putovanja ili platne
nemogucnosti putnici zateceni na putovanju kao i osobe koje su uplatile
akontacije za putovanje trebaju na najbrži nacin kontaktirati CROATIA
OSIGURANJE d.d. Zagreb, tel : 01 6176 804 te navesti adresu i broj telefona
gdje ih predstavnik Osiguranja može kontaktirati. L.P.D. TOURS d.o.o. se
obvezuje svakom putniku prilikom uplate akontacije ili cjelokupnog iznosa paket
aranžmana poslati kopiju jamcevne police.
Sukladno polici o Osiguranju jamcevine za turisticki paket aranžman :
Croatia osiguranje d.d. jamci da ce sukladno Zakonu o turistickoj djelatnosti
(NN 8/96) putniku nadoknaditi:
1. cijenu putovanja, ako zbog platne nemogucnosti ili stecaja organizatora
putovanja izostanu usluge putovanja i
2. troškove, koji su nastali zbog platne nemogucnosti ili stecaja organizatora
putovanja, za povratak putnika u mjesto polaska.
U slucaju da dode do platne nemogucnosti ili stecaja organizatora putovanja
putnici koji se zateknu na putovanju neka se odmah jave nekoj od poslovnica
Croatia osiguranja d.d. ili u sjedište Croatia osiguranja d.d. na tel.
01/6176-804.
Ovaj dokument omogucava putniku neposredno ostvarenje prava za naknadu štete
zbog nastalih troškova."
Agencija nije odgovorna putniku za nastale štete ako :
- se utvrdeni propusti u neispunjavanju ugovorenih usluga pripisuju putniku
- se nepredvideni i neizbježni propusti pripisuju trecoj osobi koja nije
sudjelovala u ostvarenju ugovorenih usluga
- su propusti nastali djelovanjem više sile (na temelju nepredvidenih dogadaja
na koje onaj tko se na njih poziva nema utjecaja i cije su posljedice
neizbježne unatoc primjeni dužne brige u što se ne ubraja prebukiranje), ili
nekim drugim dogadajem koje putnicka agencija, odnosno pružatelj usluge nije
mogao predvidjeti ili otkloniti unatoc dužnoj brizi.
U slucaju kada agencija L.P.D. TOURS d.o.o. posreduje u prodaji aranžmana
drugih agencija dužna je to naznaciti u ponudi i/ili Ugovoru i pružiti gostu
sve informacije vezane uz osiguranje agencije odgovornog organizatora
putovanja.
15. OPCI UVJETI
Potvrdom rezervacije/ponude odnosno uplatom akontacije ili cjelokupnog iznosa
aranžmana gost u cijelosti prihvaca ove Opce uvjete.
16. POLITIKA PRIVATNOSTI
Agencija se obvezuje da osobne podatke dobivene od gosta prilikom rezervacije
ili prijavom gosta na newsletter listu na stranicama www.lpdtours.hr (ime,
prezime, adresa, e mail adresa isl.) nece davati na uvid drugim osobama ili
tvrtkama, vec ce ih eventualno koristiti samo u interne marketinške svrhe. Gost
je suglasan da agencija koristi njegove kontakt podatke (prije svega e mail
adresu) za slanje posebnih ponuda i newslettera. Agencija se obvezuje, na
zahtjev gosta odmah ukloniti njegove podatke iz newsletter liste i ostalih
evidencija.
17. ZAVRŠNE ODREDBE
0vi opci uvjeti putovanja, sastavni su dio ponude / ugovora koji putnik sklapa
s agencijom odnosno ovlaštenom putnickom agencijom u kojoj se prijavio za
putovanje koje organizira ovaj organizator putovanja. Moguca/predvidena
odstupanja od ovih uvjeta, moraju biti navedena uz tekst programa putovanja.
Potpisivanjem ugovora odnosno prihvatom ponude (prihvatom ponude smatra se
pismena potvrda od strane gosta ili uplata akontacije ili iznosa cijelog
aranžmana) putnik u cijelosti prihvaca program i uvjete putovanja. Ovo izdanje
uvjeta putovanja iskljucuje sva ranija izdanja. Za putnika koji je vec uplatio
aranžman vrijede uvjeti važeci danom uplate odnosno ugovaranja aranžmana.
U Baški, 15.01.2010.
Zadnja izmjena : 15.01.2010.
L.P.D. TOURS d.o.o. putnicka agencija
Frankopanska bb, 51523 Baška
Baška - otok Krk - Hrvatska
Branch office : Hotel Corinthia-Baška
Tel.: +385 51 856 460 / Fax : +385 51 856 520
Tel.: 0-24h +385 91 200 1988
ID CODE : HR-B-51-040186792; MB : 040186792; OIB : 59634454560
E-mail : info@lpdtours.hr; www.lpdtours.hr